Współorganizacja posiedzeń władz statutowych KRD

Współorganizacja posiedzeń władz statutowych KRD

W dniach 13-15.01.17 Zarząd Krajowej Reprezentacji Doktorantów wraz z Komisją Rewizyjną ustalił wstępny terminarz posiedzeń władz statutowych KRD.

W celu poszerzania współpracy i umożliwienia jak najszerszych konsultacji ze środowiskiem doktoranckim posiedzenia pragniemy zorganizować w różnych miastach akademickich w całej Polsce.

Samorządy i Porozumienia Lokalne zainteresowane współorganizacją poszczególnych wydarzeń proszone są o zgłoszenie do końca stycznia (31.01.17) chęci współpracy poprzez wypełnienie formularza.

KRD zapewnia gospodarzowi wsparcie merytoryczne i finansowe podczas organizacji posiedzenia. Przewidziane dofinansowanie ze strony KRD wynosi 4 000 PLN.

Wymagane zaplecze:

  • nocleg dostępny dla min. 30 osób, z czego 20 miejsc sfinansowanych w ramach środków przeznaczonych przez KRD i współorganizatora (pozostałe dostępne odpłatnie dla zainteresowanych uczestnictwem);
  • wyżywienie dla wszystkich uczestników;
  • dostępna sala posiedzeń (minimum 40 osobowa) wyposażona w projektor.

KRD zapewnia gospodarzowi wsparcie merytoryczne i finansowe podczas organizacji posiedzenia. Przewidziane maksymalne dofinansowanie ze strony KRD wynosi 4 000 PLN/posiedzenie.

Wszelkie kwestie dodatkowe ustalane będą  z organizatorami indywidualnie. Przewidywana jest duża swoboda działania dla gospodarzy.

Terminy planowanych posiedzeń:

  • 25-26 lutego
  • 22-23 kwietnia
  • 10-11 czerwca
  • 16-17 września
  • 21-22 października

Zwyczajny Zjazd Delegatów odbędzie się 2-3 grudnia i konkurs na jego gospodarza zostanie ogłoszony w późniejszym terminie.

Wszystkie pytania i wątpliwości proszę kierować mailowo na adres zuzanna.hazubska@krd.edu.pl

Serdecznie zapraszamy do współpracy!